Kantoor vacatures

Bon Bon catering & events - ablasserdam
solliciteer nu!

Beschrijving

We hebben een klein, hecht team op kantoor, verdeeld over verschillende afdelingen. Met elkaar proberen we het bedrijf achter de schermen draaiende te houden. Zo kunnen wij er voor zorgen dat het operationeel personeel onbezorgd aan het werk kan gaan. Nieuwsgierig naar wat voor vacatures wij hebben op kantoor? Neem dan een kijkje!

Reageren kan uitsluitend per e-mail. Stuur jouw motivatie met CV naar Suzanne Westerveld (HR) via solliciteren@bonbonpartyservice.nl o.v.v. “kantoor” Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!

Recruiter

Bon Bon catering & events

Ter uitbreiding van ons HR-team van Bon Bon catering & events en de Heeren Horeca Groep zijn wij opzoek naar een recruiter voor 24-32 uur per week. De sterke groei die onze bedrijven doormaken zorgen voor continue vraag naar nieuwe medewerkers.

Wat ga je precies doen?

  • Je bent de contactpersoon voor vragen rondom de sollicitaties en vacatures;
  • Je stelt de vacatureteksten op;
  • Je gaat actief op zoek naar nieuwe medewerkers (online en offline);
  • Selectiegesprekken voeren met kandidaten, zowel telefonische intakes, als interviews en het coördineren en organiseren van het hele selectieproces;
  • Je onderhoudt contacten met diverse wervingskanalen en maakt de verbinding met het onderwijs, denk hierbij aan het deelnemen aan scholenpresentaties, aanwezig zijn op beurzen, gastcolleges etc.;
  • Meedenken over en een bijdrage leveren aan employer branding.

Werktijden en -omstandigheden

De werkdagen zijn in overleg vast te stellen en vinden van maandag tot en met vrijdag in principe tussen 08:30 uur en 17:30 uur plaats.

Wij vragen:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een soort gelijke functie;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je kan zelfstandig werken, vindt kwaliteit belangrijk en toont graag initiatief

QA Medewerker

Bon Bon catering & events

Je bent verantwoordelijk voor het verder onderhouden en verbeteren van het kwaliteitssysteem en het ondersteunen van de afdelingsmanagers/ -chefs ten aanzien van werkprocessen, aanspreken van medewerkers en het controleren van de uitvoering van  procedures, werkinstructies en andere HACCP gerelateerde zaken binnen Bon Bon party service. Samen met de Teamleider voedselveiligheid maak je een jaarplan en zorgt ervoor dat deze ook wordt nagekomen. Je bent iemand die van aanpakken weet en duidelijk is naar een ieder die de regels niet volgt.

Taken

  • Bevorderen van het kwaliteitsbewustzijn binnen de gehele organisatie;
  • Actueel houden van het HACCP handboek met procedures, werkinstructies en algemene bladen;
  • Voorbereiden/uitvoeren van periodieke hygiëne rondes
  • Uitvoeren en/of begeleiden van leveranciersaudits;
  • Klachtencoördinatie en analyse;
  • Rapportages opstellen over het aantal klachten en het kwaliteitsniveau van de productie;
  • Organiseren/ondersteunen van trainingen op het gebied van kwaliteit en voedselveiligheid;
  • Verificatie van corrigerende maatregelen n.a.v. klachten/audits;
  • Uitvoeren leveranciersbeoordelingen en klanttevredenheidsonderzoek;
  • Actueel houden van de kennis van normen (HACCP) en de relevante wet- en regelgeving en het tijdig signaleren van trends o.g.v. kwaliteit en voedselveiligheid;
  • Beantwoorden van interne en externe vragen aangaande kwaliteit, voedselveiligheid en wetgeving;
  • Meedenken over KPI’s op het gebied van kwaliteit en voedselveiligheid;
  • Contact onderhouden met (certificerende) instanties zoals DNV, SGS, NVWA.

    Profiel

    • Afgeronde MBO/HBO opleiding, bij voorkeur levensmiddelentechnologie;
    • Je bent kort geleden afgestudeerd of hebt enkele jaren werkervaring;
    • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en schrift;
    • Actuele kennis van kwaliteitsstandaarden (ISO/HACCP/BRC) en relevante wet- en regelgeving;
    • Administratief sterk onderlegd;
    • In staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken;
    • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
    • Sterke sociale vaardigheden;
    • Flexibele instelling.

    Aanbod

    We bieden een contract voor 16-20 uur per week in overleg in te vullen (alleen ochtenden of verdeeld over 3 dagen in overleg). Zelfstandige functie die nieuw is binnen de organisatie en je naar eigen hand kunt zetten. Uiteraard een marktconform salaris.

    Sales binnendienst

    Bon Bon catering & events

    Als sales medewerker onderhoud jij contact met onze klanten en zorg jij ervoor dat een event tot in de puntjes is geregeld.

    Wat ga je precies doen?

    • Je stelt arrangementen samen en geeft invulling aan de aanvraag;
    • Je doet prijsaanvragen bij locaties en leveranciers;
    • Alle gegevens verwerk je in het softwaresysteem Easy Party;
    • De offerte neem je door met de klant;
    • Nadat je een bevestiging hebt gehad, zorg je intern voor de communicatie zodat alles naar wens kan verlopen.

    Werktijden en –omstandigheden

    De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag en in principe tussen 08:30 uur en 17:30 uur en voor 5 dagen in de week.

    Wij vragen:

    • Jij bent fulltime beschikbaar;
    • Jij beschikt over de volgende eigenschappen: creatief, flexibel, stressbestendig, zelfstandige teamspeler en jij staat stevig in je schoenen;
    • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
    • Minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie en kennis van de partycatering branche;
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
    • Kennis van Microsoft Office;
    • Ervaring met Easy Party is een pré!

    Marketing medewerker

    Bon Bon catering & events

    Jouw brein ontploft van de creatieve ideeën, hoe leuk zou het zijn dat je deze passie kan uitvoeren als jouw beroep. Voor ons marketingteam zijn wij opzoek naar een marketingmedewerker voor 32-40 uur per week!

    Wat ga je precies doen?

    • Iedere werkweek beginnen we op maandag om 10:00 een vergadering die de marketingmanager leidt en de punten doorneemt vanuit zowel de Heeren locaties als Bon Bon;
    • Je beheert de websites in WordPress en zorgt dat de informatie op de website actueel is;
    • Je houdt de statistieken van Google Analytics bij;
    • Je bedenkt samen met het team de inzet van social media (campagnes), denkt mee over fotoshoots, acties, maar ook overige social media-activiteiten en vervangt deze collega bij afwezigheid;
    • Je voert de eindredactie op geschreven teksten van je collega’s (grafisch vormgeving & social media);
    • Je denkt mee over hoe zowel Bon Bon als de Heeren Horeca Groep als stabiele organisatie verder kan groeien. Meedenken en je laten horen moedigen wij dan ook graag aan;
    • Je verdiept je in wie onze klant is en weet hoe je deze het beste kunnen bereiken en aanspreken;
    • Je maakt pakkende presentaties in Powerpoint.

      Werktijden en –omstandigheden

      De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag en in principe tussen 08:30 uur en 17:30 uur en voor 4 of 5 dagen in de week.

      Wij vragen:

        • Je hebt een afgeronde MBO of HBO opleiding in de richting Marketing/Communicatie;
        • Je hebt minimaal 2-4 jaar relevante werkervaring als marketingmedewerker of manager;
        • Je hebt kennis van het Adobe softwarepakket, met name In Design, Photoshop, Illustrator en Light room;
        • Je bent creatief, kwaliteitsgericht, nauwkeurig en stressbestendig;
        • Je kan goed zelfstandig werken als in teamverband en houdt van aanpakken;
        • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
        • Je weet het creatieve proces goed te combineren met strakke deadlines.

      Medewerker debiteurenadministratie

      Al ruim 35 jaar staat Bon Bon catering & events garant voor kwaliteit en vooral voor veel plezier!

      Van een zakenlunch tot een compleet (bedrijfs) feest in een eigen of één van onze locaties; alles is mogelijk bij Bon Bon catering & events. Door de compleetheid van onze dienstverlening en het inlevingsvermogen in onze klanten zijn wij uitgegroeid tot een middelgrote speler in de branche. Tevens verzorgen wij vanuit onze vestiging de volledige administratie van onze Heeren Horeca Groep; bestaande uit : Heeren van Slydregt; Heeren van Ambacht; Heeren aan de Haven en Heeren aan de Lek. Onze ambities gaan echter verder! Om deze te kunnen verwezenlijken zijn wij op korte termijn op zoek naar een medewerker debiteurenadministratie (m/v).

      Je bent een belangrijk onderdeel van ons Finance-team waarbij je verantwoordelijk bent voor:

      • Het opstellen van de verkoopfacturen;
      • Zorgdragen voor tijdige betaling van de debiteuren, middels telefonisch contact;
      • Het versturen van herinneringen;
      • Het verzorgen van wekelijkse overzichten m.b.t. openstaande debiteuren;
      • Het rapporteren en overleggen met de directie / sales inzake debiteuren;
      • Het onderhouden van goede contacten met onze opdrachtgever;
      • Archiveren van alle afgehandelde zaken.

      Werktijden en –omstandigheden

      De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag en in principe tussen 08:30 uur en 17:30 uur en voor 3 dagen in de week.

      Wij vragen:

      • Je hebt een MBO werk- en denkniveau en enige ervaring in debiteurenadministratie;
      • Je bent nauwkeurig en resultaatgericht. Je bent leergierig, collegiaal, zelfstandig , oplossingsgericht en beschikt over een gezonde dosis humor;
      • Je kunt uitstekend communiceren en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
      • Je bent beschikbaar voor ongeveer 24 uur per week.

      Wat bieden wij?

      Goede werksfeer

      Houd jij van afwisseling? In onze dynamische omgeving is geen dag hetzelfde. We werken hard, staan voor elkaar klaar en maken er samen elke dag een feestje van!

      Vrijheid

      Er is veel ruimte voor het inbrengen van ideeën en initiatieven. Het werk is uitdagend en kan je naar eigen inzicht inrichten. De organisatiestructuur is plat, waardoor we snel kunnen schakelen.

      Goed vooruitzicht

      Je start met een contract voor bepaalde tijd, maar we hopen op een langdurige samenwerking.

      Goede ardbeidsvoorwaarden

      25 vakantiedagen. Salaris volgens Horeca cao. Reiskostenvergoeding als je wat verder weg woont. Korting op je zorgverzekering.

      Pensioenregeling

      We melden je aan bij het Pensioenfonds Horeca en catering. De helft van de premie betalen wij. Ook is het mogelijk nabestaandenpensioen af te sluiten.

      Leuke extra’s

      Korting op onze producten als je zelf een feestje wil geven. Er staat elke dag een heerlijke lunch voor je klaar! De week sluiten we af met een gezellige borrel.

      Adres

      Van Hennaertweg 3
      2952 CA Alblasserdam

      Contact