Kantoor vacatures

Bon Bon catering & events - ablasserdam
solliciteer nu!

Beschrijving

We hebben een klein, hecht team op kantoor, verdeeld over verschillende afdelingen. Met elkaar proberen we het bedrijf achter de schermen draaiende te houden. Zo kunnen wij er voor zorgen dat het operationeel personeel onbezorgd aan het werk kan gaan. Nieuwsgierig naar wat voor vacatures wij hebben op kantoor? Neem dan een kijkje!

Reageren kan uitsluitend per e-mail. Stuur jouw motivatie met CV naar Suzanne Westerveld (HR) via solliciteren@bonbonpartyservice.nl o.v.v. “horecatopper” Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!

Medewerker financiële administratie

Bon Bon catering & events

Als ambitieus financieel medewerker heb je een veelzijdige functie, je bent namelijk bezig met zowel de crediteuren- en debiteurenadministratie als het verzorgen van de boekhouding.

Wat ga je precies doen?

  • Je kunt in- en verkoopfacturen verwerken, zodat je je collega’s kunt bijstaan indien nodig;
  • Het verwerken van de kas;
  • Verwerken van bankmutaties;
  • Voorbereiden van betaalbestanden;

Je assisteert de leidinggevende door het uitvoeren van voorbereidende werkzaamheden inzake periodesluitingen, zoals:

  • controleren tussenrekeningen;
  • BTW aangifte;
  • signaleren van verschillen in administraties;
  • rapportage overzichten maken en overleggen met directie.

Werktijden en -omstandigheden

De werktijden zijn tijdens kantooruren en in overleg vast te stellen, zowel een fulltime als parttime invulling is bespreekbaar.

Wij vragen:

  • Je hebt bij voorkeur een HBO werk- en denkniveau, maar wil je de uitdaging aangaan en heb jij een afgeronde MBO – opleiding (niveau 4) als achtergrond? Ook dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren;
  • Je bent ambitieus, oplossingsgericht en weet dat je met de juiste instelling veel voor elkaar kunt krijgen;
  • Je bent secuur, betrouwbaar, dol op cijfers en gaat nauwkeurig te werk;
  • Je voelt je thuis in een middelgroot familiebedrijf;
  • Je bent collegiaal en beschikt over een gezonde dosis humor;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.

Backoffice medewerker keuken

Bon Bon catering & events

Als backoffice medewerker keuken ben je verantwoordelijk voor de keukenmodule in ons software systeem Easy Party. De belangrijkste dagelijkse taak is het samenstellen van keukenbonnen. De collega’s van sales en de front office behandelen alle aanvragen en nadat deze bevestigd zijn, ontvang je deze om de keukenbonnen aan te maken. Daarnaast zorg je ervoor dat de benodigde gegevens up to date blijven in Easy Party.

Wat ga je precies doen?

  • Aan de hand van de bevestigingen van leveringen en partijen maak je keukenbonnen aan in het softwaresysteem Easy Party;
  • Je controleert de keukenbonnen op juistheid en verspreid deze in de keuken;
  • Met behulp van de bestelsystemen van onze leveranciers houd je de inkoopprijzen, ingrediënten, allergenen en voedingswaarden up to date binnen onze database Easy Party.

Werktijden en -omstandigheden

Het is een fulltime kantoorfunctie en de werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag.

Wij vragen:

    • Je kan zelfstandig uit de voeten en bent initiatiefrijk;
    • Je werkt nauwkeurig, overzichtelijk en hebt oog voor detail;
    • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
    • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
    • Een achtergrond als kok is een pré;
    • Ervaring met Easy Party is een pré!

Sales binnendienst

Bon Bon catering & events

Als sales medewerker onderhoud jij contact met onze klanten en zorg jij ervoor dat een event tot in de puntjes is geregeld.

Wat ga je precies doen?

  • Je stelt arrangementen samen en geeft invulling aan de aanvraag;
  • Je doet prijsaanvragen bij locaties en leveranciers;
  • Alle gegevens verwerk je in het softwaresysteem Easy Party;
  • De offerte neem je door met de klant;
  • Nadat je een bevestiging hebt gehad, zorg je intern voor de communicatie zodat alles naar wens kan verlopen.

Werktijden en –omstandigheden

De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag en in principe tussen 08:30 uur en 17:30 uur en voor 5 dagen in de week.

Wij vragen:

  • Jij bent fulltime beschikbaar;
  • Jij beschikt over de volgende eigenschappen: creatief, flexibel, stressbestendig, zelfstandige teamspeler en jij staat stevig in je schoenen;
  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie en kennis van de partycatering branche;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Kennis van Microsoft Office;
  • Ervaring met Easy Party is een pré!

Wat bieden wij?

Goede werksfeer

Houd jij van afwisseling? In onze dynamische omgeving is geen dag hetzelfde. We werken hard, staan voor elkaar klaar en maken er samen elke dag een feestje van!

Vrijheid

Er is veel ruimte voor het inbrengen van ideeën en initiatieven. Het werk is uitdagend en kan je naar eigen inzicht inrichten. De organisatiestructuur is plat, waardoor we snel kunnen schakelen.

Goed vooruitzicht

Je start met een contract voor bepaalde tijd, maar we hopen op een langdurige samenwerking.

Goede ardbeidsvoorwaarden

25 vakantiedagen. Salaris volgens Horeca cao. Reiskostenvergoeding als je wat verder weg woont. Korting op je zorgverzekering.

Pensioenregeling

We melden je aan bij het Pensioenfonds Horeca en catering. De helft van de premie betalen wij. Ook is het mogelijk nabestaandenpensioen af te sluiten.

Leuke extra’s

Korting op onze producten als je zelf een feestje wil geven. Er staat elke dag een heerlijke lunch voor je klaar! De week sluiten we af met een gezellige borrel.

Adres

Van Hennaertweg 3
2952 CA Alblasserdam

Contact