Kantoor vacatures

Bon Bon catering & events - ablasserdam
solliciteer nu!

Beschrijving

We hebben een klein, hecht team op kantoor, verdeeld over verschillende afdelingen. Met elkaar proberen we het bedrijf achter de schermen draaiende te houden. Zo kunnen wij er voor zorgen dat het operationeel personeel onbezorgd aan het werk kan gaan. Nieuwsgierig naar wat voor vacatures wij hebben op kantoor? Neem dan een kijkje!

Reageren kan per e-mail of whatsapp. Stuur jouw motivatie met CV naar solliciteren@bonbonpartyservice.nl of whatsapp 078-6920634 en je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!

Projectleider events

Een klant wil een event organiseren voor zijn 1000 personeelsleden en totaal ontzorgt worden. Als projectleider events gebruik je je creativiteit om een concept te presenteren wat boven verwachting van de klant is. Je vindt de juiste locatie en tovert deze op papier om tot een gave feestlocatie met culinaire verassingen, ons meubilair en door gebruik te maken van onze leveranciers, voor bijvoorbeeld tenten, bloemdecoratie en licht en techniek. Uiteraard maak je het helemaal af met passend entertainment. Jij weet precies waar je moet zijn voor de beste clown, passende dj, goochelaar, noem maar op. Bij grote events neem je zelf een kijkje, want je bent hartstikke nieuwsgierig naar het eindresultaat! Soms werk je ook mee door de opbouw te coördineren of tijdens het event als entertainmentbegeleider of eventmanager.

Wat ga je precies doen?

  • Je hebt contact met de klant om de wensen voor het event zo goed mogelijk in kaart te brengen;
  • Vervolgens bedenk je een concept voor het event;
  • Wanneer het event niet bij de klant op locatie plaatsvindt, zoek je een passende locatie;
  • Je maakt afspraken met alle leveranciers;
  • Je presenteert de offerte aan de klant en onderhoudt contact tijdens de aanloop naar het event;
  • Nadat je een bevestiging hebt gehad, zorg je intern voor de communicatie zodat alles naar wens kan verlopen;
  • Alle gegevens verwerk je in het softwaresysteem Easy Party;
  • Als specialist in entertainment leggen de collega’s van de sales deze aanvragen bij je neer;
  • Je bezoekt de grotere events en werkt soms mee.

Werktijden en -omstandigheden

Uiteraard hoef je het allemaal niet alleen te doen. Je werkt in ons kantoor in Alblasserdam bij onze gezellige sales afdeling, waar ze er elke dag een feestje van proberen te maken! Ook heb je veel contact met de planning, logistieke afdeling en keukenchef. De werktijden zijn in overleg vast te stellen. We zoeken een collega voor minimaal 4 dagen in de week.

Wij vragen:

  • De belangrijkste eis is dat je kennis hebt van entertainment en weet wie je daarvoor moet benaderen;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring bij een eventbureau, eventlocatie, partycateraar of iets soortgelijks;
  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Jij beschikt over de volgende eigenschappen: creatief, flexibel, stressbestendig, zelfstandige teamspeler en jij staat stevig in je schoenen;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en goede kennis van de Nederlandse taal;
  • Kennis van Microsoft Office.

Is dit echt iets voor jou? Solliciteer dan snel!

    Sales binnendienst

    Als sales medewerker binnendienst neem jij aanvragen telefonisch en via de mail aan, geef je invulling aan de wensen waarmee je een mooi voorstel voor de opdrachtgever gaat maken, onderhoud jij contact met onze klanten en zorg jij ervoor dat een event tot in de puntjes is geregeld.

    Wat ga je precies doen?

    • Je ontvangt aanvragen telefonisch of via de mail
    • Stelt aan de hand van de wensen een mooi en compleet voorstel op.
    • Je hebt contact met / doet prijsaanvragen bij locaties en leveranciers voor entertainment, tenten, decoratie, techniek etc.
    • Alle gegevens verwerk je in het softwaresysteem Easy Party;
    • De offerte neem je door met de klant;
    • Nadat je een bevestiging hebt gehad, zorg je intern voor de communicatie zodat alles naar wens kan verlopen.

    Werktijden en -omstandigheden

    De werktijden zijn tijdens kantooruren en in overleg vast te stellen voor 4 of 5 dagen in de week.

    Wij vragen:

    • Jij beschikt over de volgende eigenschappen: creatief, flexibel, stressbestendig, zelfstandige teamspeler en jij staat stevig in je schoenen;
    • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
    • Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie en kennis van de partycatering branche;
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
    • Kennis van Microsoft Office;
    • Ervaring met Easy Party is een pré!

      HR stagiaire

      Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde student die vanaf januari 2024 voor minimaal 5 maanden ons team komt versterken op de HR-afdeling. Volg jij een opleiding richting HRM en ben je op zoek naar een allround stageplaats? Lees dan snel verder!

      Wij bieden een uitdagende stage aan in een familiebedrijf die volop in ontwikkeling is. Het betreft een meewerkstage, hierin zal je ondersteuning gaan bieden op de HR-afdeling. Daarnaast is er de mogelijkheid om met een eigen inbreng te komen en daarbij een specifieke opdracht uit te voeren.

      Werkzaamheden

      Alle HR werkzaamheden zal je uitvoeren voor Bon Bon catering & events en de Heeren Horeca groep. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

      • Ondersteunen bij de personeels- en salarisadministratie;
      • Bijdrage leveren aan de werving en selectie;
      • Meedenken over eventuele beleidswijzigingen;
      • Verwerken van mutaties in het personeelsbestand (AFAS).

      Naast deze vaste werkzaamheden iedere week, is er de mogelijkheid om verschillende projecten uit te voeren. In overleg met de stagebegeleider kan er gekeken worden naar wat jij zelf wilt ontwikkelen en waarmee je deze groeide organisatie verder mee kunt helpen.

      Gewenst profiel

      • Je volgt een opleiding op MBO of HBO niveau, richting Human Resource Management;
      • Bent beschikbaar voor minimaal 4 dagen per week;
      • Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands;
      • Je bent in staat zelfstandig informatie te vergaren, te analyseren en je bevindingen te presenteren;
      • Daarnaast ben je leergierig, nauwkeurig en zelfstandig.

      De werktijden zijn tijdens kantooruren en in overleg vast te stellen voor 3 tot 5 dagen in de week.

      Is dit echt iets voor jou? Solliciteer dan snel!

        Financieel administratief medewerker stagiaire

        Stagiaire/leerling financiële administratie

        Voor onze financiële administratie zijn we vanaf januari 2024 op zoek naar een stagiaire of leerling die nog veel wil leren in een afwisselende functie. Je werkt allround mee op de crediteuren- en debiteurenadministratie. De collega’s van de afdeling zijn nog niet heel lang werkzaam bij ons bedrijf, we zijn als organisatie aan het groeien en we zijn volop bezig met het verbeteren van de processen. Hierdoor heb je veel invloed om je nieuwe functie naar eigen hand te zetten. Je begint met de debiteuren en als je dat onder de knie hebt, zal je ook andere taken krijgen, zodat je afwisselende functie hebt. De financiële administratie werkt voor zo’n 6 BV’s en een aantal beheer BV’s. Daardoor is de omgeving dynamisch en geen dag hetzelfde. 

        Wij zoeken iemand die een opleiding volgt op MBO- of HBO niveau. Je herkent jezelf in de termen: secuur, zelfstandig, proactief, cijfermatig sterk en je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Je hebt een pré als je enige werkervaring hebt en/of kennis van AFAS. Daarnaast heb je affiniteit met de horeca. Je bent beschikbaar voor minimaal 3 dagen in de week.

        De werktijden zijn tijdens kantooruren en in overleg vast te stellen voor 3 tot 5 dagen in de week.

        Is dit echt iets voor jou? Solliciteer dan snel!

              Marketing stagiaire

              Wij zijn op zoek naar een creatieveling die vanaf januari 2024 voor minimaal 5 maanden ons team komt versterken op de Marketing afdeling. Volg jij een opleiding richting DTP, Mediavormgeven, Mediamanagement of een soortgelijke opleiding en ben je op zoek naar een uitdagende stage waar je, uiteraard onder begeleiding, in het diepe wordt gegooid? Lees dan snel verder!

              De functie van allround marketing stagiair(e) is breed. Samen gaan we op zoek naar een rol die het beste bij jou past.  Op de marketing afdeling is het nooit saai, want er is altijd iets te doen! Als stagiair(e) ondersteun je de collega’s met het op de kaart zetten en het vergroten van het bereik van Bon Bon catering en events en de Heeren horeca restuarants. Je zal het team ondersteuning bieden bij social mediawerkzaamheden en content creatie,  emailmarketing,  vormgeving,  SEO en SEA. 

              Gewenst profiel

              • Je bent op zoek naar een stage in de richting DTP, Mediavormgeven, Mediamanagement of een soortgelijke opleiding;
              • Je vindt het leuk om dingen te leren, te maken (met beeld) en uit te proberen;
              • Je hebt ervaring in het schrijven van teksten en beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
              • Je bent 4 tot 6 maanden beschikbaar.
              • Je bent beschikbaar voor een meewerkstage minimaal 32 uur per week.

              Past deze functie bij jou? Solliciteer dan snel!

                    Wat bieden wij?

                    Goede werksfeer

                    Houd jij van afwisseling? In onze dynamische omgeving is geen dag hetzelfde. We werken hard, staan voor elkaar klaar en maken er samen elke dag een feestje van!

                    Vrijheid

                    Er is veel ruimte voor het inbrengen van ideeën en initiatieven. Het werk is uitdagend en kan je naar eigen inzicht inrichten. De organisatiestructuur is plat, waardoor we snel kunnen schakelen.

                    Goed vooruitzicht

                    Je start met een contract voor bepaalde tijd, maar we hopen op een langdurige samenwerking.

                    Goede ardbeidsvoorwaarden

                    25 vakantiedagen. Salaris volgens Horeca cao. Reiskostenvergoeding als je wat verder weg woont. Korting op je zorgverzekering.

                    Pensioenregeling

                    We melden je aan bij het Pensioenfonds Horeca en catering. De helft van de premie betalen wij. Ook is het mogelijk nabestaandenpensioen af te sluiten.

                    Leuke extra’s

                    Korting op onze producten als je zelf een feestje wil geven. Er staat elke dag een heerlijke lunch voor je klaar! De week sluiten we af met een gezellige borrel.

                    Adres

                    Van Hennaertweg 3
                    2952 CA Alblasserdam

                    Contact