Evenementen

Bon Bon catering & events - ablasserdam
solliciteer nu!

Beschrijving

Vind jij enthousiasme belangrijker dan ervaring, ben jij representatief, een echte allrounder, een aanpakker en flexibel? Werk jij daarnaast ook nog eens hard en ben jij servicegericht, dan ben jij hier aan het goede adres en is Bon Bon catering & events écht iets voor jou!

Bon Bon catering & events is een leuke, creatieve organisatie op het gebied van catering en events. Het hele jaar door hebben wij volop leuke evenementen en zijn wij op zoek naar enthousiaste horecatoppers. We zoeken mensen voor zowel fulltime als parttime. Heb je gekke baristaskills, kan je met stapels dienbladen lopen? Dan willen wij jou! Ook zonder ervaring ben je van harte welkom, daar kan je bij ons genoeg van opdoen. Voor je aan de slag gaat krijg je bij ons een horecatraining zodat je goed voorbereid op de werkvloer verschijnt en ook tijdens je carrière kan je nog verschillende trainingen volgen.

Horecamedewerker

Bon Bon catering & events

Weet jij soms niet meer hoe jij jouw studie, sport en sociale leven moet combineren? Dan zit jij hier goed! Bij ons kun jij zelf bepalen waar en wanneer jij werkt.

Als horecatopper werk je op onze diverse partijen in verschillende functies. De ene werkdag sta je in de bediening bij een directiediner, de volgende werkdag achter de bar bij een bierfeest en de keer erna achter een buffet om de gasten van onze culinaire hoogstandjes te voorzien. Weten in welke functies je als horecatopper allemaal kan worden ingezet? Kijk bij de beschrijvingen!

 

  • Barman/vrouw
    Jij zorgt ervoor dat al je gasten worden voorzien van de lekkerste dranken. Dit kan een sapje zijn, of een (non-)alcoholisch drankje. Gasten komen aan je bar of de gastheren/-vrouwen lopen met plateaus rond om hen te voorzien. Als barman/-vrouw zorg jij ervoor dat alles achter de bar op volle toeren draait. Ook zorg je er voor dat alles strak en netjes staat. Jij bent immers samen met jouw collega’s het middelpunt van het evenement.
  • Buffetkok
    Ooit met een echte kok willen werken en zien hoe het heerlijke eten wordt gemaakt en geserveerd? Als buffetkok krijg jij die kans! Jij bent de linkerhand van een kok op een event en help jij hem/haar bij alles waar hulp voor nodig is. Dit kunnen voorbereidingen zijn, het decoreren van de stand en/of het uitserveren van het eten.
  • Femmes
    Onze femmes meiden maken á la minute de lekkerste gerechtjes klaar voor onze gasten. Op een event loop jij rond als culinaire entertainer en maak jij onze gasten blij met onder andere heerlijke oesters of originele Pata Negra ham. Wil jij de gastvrouw zijn die op deze manier voor onze gasten zorgt? Dat kan! Bon Bon zorgt voor een interne training, waarin jij alles leert over het zijn van een ware femmes.
  • Barista
    Als barista zorg jij voor de lekkerste koffie’s, een perfecte flat white, romige cappuccino of latte macchiato. Dit doe je met de meest prachtige koffieblends vanuit onze Piaggo. Door jouw natuurlijke gastvrijheid en creativiteit werk jij als een ware professional. Weet jij niet hoe jij de lekkerste koffie moet maken? Geen zorgen, je wordt altijd voorzien van een interne training om alle kleine, belangrijke kneepjes te leren en begrijpen.
  • Hostess
    Als hostess ben jij het aanspreekpunt en visitekaartje van het evenement. Je heet de gasten welkom op het evenement en maakt ze wegwijs, zodat ze van een onbezorgde dag/avond kunnen genieten. 
  • ADS’er
    Tijdens een evenement gebeurt er van alles achter de schermen. Achter deze schermen zorgt de ADS’er dat alles daar in goede banen loopt. Zo helpt hij met het bij- en schoonhouden van “HET HOK” en het bevoorraadden van de bar. De verantwoordelijke vertelt jou precies wat er van jou verwacht wordt. Zo kan iedereen overzichtelijk en goed te werk gaan.
  • Op-/afbouwer
    Voordat we de gasten op een evenement kunnen verwelkomen, moet het hele event worden opgebouwd. Soms doen we dat direct voorafgaand aan het evenement, maar bij grotere evenement ook wel op de dag/dagen ervoor. Met de opbouwploeg zorgen we ervoor dat het evenement helemaal ready staat. Na afloop ruimen we alles weer op en zorgen we ervoor dat we alles weer netjes mee terug kunnen nemen.

Reageren kan per e-mail of whatsapp. Stuur jouw motivatie met CV naar solliciteren@bonbonpartyservice.nl of whatsapp 078-6920634 o.v.v. “horecatopper” Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!

Senior eventmanager

Bon Bon catering & events

Bon Bon catering & events is opzoek naar een enthousiaste senior eventmanager! Ben jij goed in regelen, organiseren, het houden van overzicht en kan jij elke partij, van klein tot groot, tot een succes maken? Lees dan snel verder!

Als senior eventmanager ben jij het eerste aanspreekpunt voor ten eerste de opdrachtgever, maar ook voor locaties, leveranciers, entertainment en uiteraard het team. ‘Nee, dat kan niet’ komt niet in je woordenboek voor. Je kan medewerkers helpen het beste uit zichzelf te halen en zorgt er daarmee voor dat elk evenement een kwalitatief hoogstaand succes wordt.

Hoe een werkdag eruit ziet:

Je start je dag in Alblasserdam bij Bon Bon catering & events. Je zorgt ervoor dat je het evenement hebt voorbereid en op tijd aanwezig bent, zodat je alles nog even kunt controleren voor vertrek. Dan vertrek je samen met de ploeg die met je mee gaat naar locatie. Op locatie ga je na overleg met de opdrachtgever starten met opbouwen. Je zorgt ervoor dat alles op tijd gereed staat, brieft het personeel en start het evenement. Tijdens het evenement zorg je ervoor dat alles op rolletjes verloopt, jij bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever en het personeel. Na het evenement zorg je samen met het personeel ervoor dat alles weer netjes in de wagens terecht komt en gaat daarna weer richting Alblasserdam. Op de zaak laden jullie samen uit en zetten jullie alles op de juiste plek. Dan is het tijd om de dag nog gezellig af te sluiten met een drankje!

Wat ga je precies doen?

  • Je verzorgt de personeelsbriefing voorafgaand aan de partij;
  • Je stuurt de medewerkers aan op de partij en tijdens de op- en afbouw;
  • Je werkt mee tijdens de partij en bij de op- en afbouw;
  • Je bent de contactpersoon voor de opdrachtgever en leveranciers op de locatie, zowel voor, tijdens als na afloop van de partij;
  • Je draagt zorg voor de correcte administratieve afhandeling van de partij;
  • Je overlegt met directie & collega’s over structurele knelpunten, werkprocessen en verbeteringen van bestaande systemen en procedures;
  • Je bewaakt de kwaliteit en de uitvoering HACCP.

Wij vragen:

  • Gastvrijheid is jouw handelsmerk;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als eventmanager of in een soort gelijke functie;
  • Je in het bezit van rijbewijs B (rijbewijs C is een pre);
  • Je vindt het niet erg om op wisselende tijden te werken en bent 7 dagen per week beschikbaar;
  • Je bent van nature een goede leider, kan goed inspelen op ad-hoc situaties en beschikt over een helikopterview;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je werkt gestructureerd en bent gericht op kwaliteit en resultaat.

Reageren kan per e-mail of whatsapp. Stuur jouw motivatie met CV naar solliciteren@bonbonpartyservice.nl of whatsapp 078-6920634 o.v.v. “senior eventmanager” Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!

Logistiek teamleider evenementen

Bon Bon catering & events

Ben jij een hardwerkend en georganiseerd persoon die gedijt in de dynamische wereld van evenementenorganisatie? We zijn op zoek naar een Logistiek Teamleider die de rechterhand is van onze Eventmanager tijdens uiteenlopende grote evenementen. In deze rol zorg je ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt tijdens onze evenementen en heb je een sturende rol tijdens de op- en afbouw van de evenementen. Als je bereid bent om de handen uit de mouwen te steken, samen te werken en verantwoordelijkheid te nemen voor de op- en afbouw van evenementen, dan is dit de baan voor jou.

Hoe een werkdag eruit ziet:

Je start je dag in Alblasserdam bij Bon Bon catering & events. Vaak staat de wagen al geladen, maar soms moet je logistiek nog even helpen. Je vervoert alle materialen naar evenementlocatie en lost daar met je collega’s de vrachtwagen. Geen dag zal hetzelfde zijn, de ene dag vertrek je dan weer terug naar het hoofdkantoor om de volgende lading naar een evenement te brengen. De andere dag ga je mee naar een evenement. Dan help je mee met op- en afbouw en tijdens het evenement zorg je ervoor dat het achter de schermen in goede banen loopt. Je houdt de debras op orde en bevoorraad alle barren en buffetten.

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Zorgen voor vlotte operationele processen achter de schermen tijdens evenementen;
  • Actief deelnemen aan en toezicht houden op de op- en afbouw van evenementen;
  • Bereidheid om flexibele werktijden te hanteren om te voldoen aan variabele evenementuren;
  • In het bezit zijn van een geldig rijbewijs C of bereid zijn dit op kosten van het bedrijf te behalen.

Wij vragen:

  • Aantoonbare ervaring in evenementenlogistiek of een verwant vakgebied;
  • Uitzonderlijke organisatorische en multitaskingvaardigheden;
  • Je hebt een rijbewijs C (vrachtwagen);
  • Sterke leiderschapskwaliteiten;
  • Vermogen om aan te passen aan veranderende eisen van evenementen;
  • Uitstekende communicatie- en teamworkvaardigheden;
  • Toewijding aan het zorgen voor eersteklas evenementervaringen;
  • Je hebt een flexibele instelling en vindt het leuk om in de horeca te werken.

Als je klaar bent om een sleutelrol te spelen in de wereld van evenementenorganisatie en bij te dragen aan het succes van onze evenementen, moedigen we je aan om te solliciteren.

Interesse?

Reageren kan per e-mail of whatsapp. Stuur jouw motivatie met CV naar solliciteren@bonbonpartyservice.nl of whatsapp 078-6920634 o.v.v. “Logistiek teamleider evenementen” Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!

Wat bieden wij?

Goede werksfeer

Houd jij van afwisseling? In onze dynamische omgeving is geen dag hetzelfde. We werken hard, staan voor elkaar klaar en maken er samen elke dag een feestje van!

Vrijheid

Er is veel ruimte voor het inbrengen van ideeën en initiatieven. Het werk is uitdagend en kan je naar eigen inzicht inrichten. De organisatiestructuur is plat, waardoor we snel kunnen schakelen.

Goed vooruitzicht

Je start met een contract voor bepaalde tijd, maar we hopen op een langdurige samenwerking.

Goede ardbeidsvoorwaarden

25 vakantiedagen. Reiskostenvergoeding als je wat verder weg woont. Korting op je zorgverzekering.

Pensioenregeling

We melden je aan bij het Pensioenfonds Horeca en catering. De helft van de premie betalen wij. Ook is het mogelijk nabestaandenpensioen af te sluiten.

Leuke extra’s

Korting op onze producten als je zelf een feestje wil geven. Er staat elke dag een heerlijke lunch voor je klaar! De week sluiten we af met een gezellige borrel.

Adres

Van Hennaertweg 3
2952 CA Alblasserdam

Contact